اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوروزی در تذکر شفاهی:

پروژه‌های مربوط به سفر ۶ سال پیش رییس جمهور به اطراف تهران معطل اعتبار است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: چندین پروژه معطل در شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وجود دارد که مربوط به سفرهای ریاست محترم جمهور در 6 سال گذشته است ولی متاسفانه هیچ اقدامی در جهت تکمیل این پروژه ها صورت نگرفته است.

پروژه‌های مربوط به سفر ۶ سال پیش رییس جمهور به اطراف تهران معطل اعتبار است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: چندین پروژه معطل در شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وجود دارد که مربوط به سفرهای ریاست محترم جمهور در 6 سال گذشته است ولی متاسفانه هیچ اقدامی در جهت تکمیل این پروژه ها صورت نگرفته است.

وی افزود: یکی از این پروژه ها کمربند اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم تا فرودگاه بین المللی امام خمینی است که این پروژه نزدیک به 6 سال است که ادامه مسیر می دهد ولی متاسفانه تا به امروز به انجام قطعی نرسیده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تقاضا می شود تا خط آهن تهران- اسلامشهر- بهارستان و رباط کریم را که روزی 28 خط در حال رفت و آمد است را مورد توجه قرار داده و سریعا خط 2 این مسیر را تکمیل کنند لذا تا به الان ریالی بابت تکمیل این پروژه پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح خط انتقال آب الغدیر به اسلامشهر- بهارستان- رباط کریم و پرند نیازمند بودجه است که تقاضا می شود مورد توجه قرار گرفته و بودجه آن تامین شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول